De avond vooraf - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu De avond vooraf - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

De avond vooraf

Door: Madelon en lieven

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

14 Juli 2014 | Nederland, Hoofddorp

Zojuist zijn we aangekomen in het Marriott hotel in Hoofddorp, vanwaar we morgen zullen vertrekken naar Schiphol. Het was volgens de TomTom de bedoeling dat wij om half 10 arriveerden, maar na enkele keren een afslag gemist te hebben en een aantal nieuwe wegen, bereikten we pas om 22.15 onze bestemming. Morgen staat ons een lange vlucht te wachten, dus i.p.v pilzen aan de bar, kiezen we vanavond voor vroeg sjloffen en morgen vroeg ontbijten. Van twee jaar geleden weten we nog dat het ontbijt erg lekker is. Helaas hadden we toen weinig tijd. Morgen beter!

Welterusten!
Lieven&Madelon

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014