Aankomst ibis hotel Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu Aankomst ibis hotel Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

Aankomst ibis hotel Bangkok

Door: Madelon en lieven

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

16 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Zojuist zijn we aangekomen in het ibis hotel in Bangkok. We hebben een Belgische reisleider. Om 12.00 vanmiddag gaan we naar de skytower van 300meter hoogte, waar we zullen lunchen. Bangkok is erg massaal. Alles is volgebouwd. Golfplatendaken en luxe hotels. Alles is door elkaar gebouwd. Supermarktjes zijn hier 24uur geopend. De fietstocht door Bangkok gaat vandaag niet door. Er zijn al 350 boekingen. Er wordt gekeken naar een mogelijkheid morgen namiddag. WiFi is hier gratis in het hotel. Dat is ideaal. De groep is divers. Gezinnen, stellen en alleenreizigers.

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014