Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Lieven

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

17 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Bezoek baryokeskytower.

Rond het middaguur zijn we per bus naar de skytower vertrokken (meer dan 300 m hoog) voor een lunch. Dit is het hoogste gebouw van Bangkok. Hier hebben we bijna bovenaan in de tower een lunch gehad. Hier heb je een prachtig uitzicht over de stad. Na de lunch te hebben genuttigd, waar sushi erg in de smaak viel, zijn we naar het observatietechnieken gegaan. Vanaf dit ronddraaiend punt heb je een fantastisch uitzicht over de metropool Bangkok. Nadat we weer terugvaren in het hotel, een lekkere duik genomen in het zwembad. Vanaf hier heb je uitzicht op de shaopraya rivier en een gedeelte van de skyline van Bangkok.

Diner cruise.
In de avond hebben we een diner cruise gemaakt op de shaopraya rivier. Hierbij konden we genieten van de Thaise keuken. Daarnaast was er natuurlijk een mooi uitzicht op de verlichte gebouwen. O.a. Tempels, koninklijk paleis,etc. Deze dag hebben we afgesloten met een borreltje op het terras van het hotel.

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014