tempel, mekong rivier, park met fietstocht - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu tempel, mekong rivier, park met fietstocht - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

tempel, mekong rivier, park met fietstocht

Door: madelon

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

20 Juli 2014 | Thailand, Chiang Rai

Na gisteren de insectenmarkt te hebben bezocht; waar enkele groepsleden krekels, knippen magen, sprinkhanen, zijderupsen en wormen hebben genuttigd, zijn we bij een restaurantje in de omgeving gaan eten in de buitenlucht. Helaas de deet vergeten. Vandaag heb ik daar de rekening van gekregen. Alleen al 5 bulten op mijn voeten. Lieven heeft wat last van de maag. Met mijn oog gaat het nu gelukkig erg goed.het is al vrijwel weg.heeft wel even geduurd. Nog even een hippe zonnebril gekocht voor 50 bath. Iets meer dan een euro...

• 20 Juli 2014 - 21:11

Moeke:

Ook wij zijn op de mekong rivier geweest! Wat grappig dat onze kleine jaren na ons het ook bezoekt.
    Zorg goed voor elkaar, wij ondertussen 1 dagje aan zee verschrikkelijke onweer 2 dagen maar nog altijd 25 Gr.
    We vertrekken woensdag nacht naar de Provence alle kids bezoeken zijn o p 7 aug terug.
    Succes met jullie leuke reis kus kus moety

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014