Shoppen in shiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu Shoppen in shiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

Shoppen in shiang mai

Door: Lieven en Madelon

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

24 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren zijn we 's avonds naar de markt gelopen in chiang mai. We hebben daar allerlei spulletjes gekocht. Ook hebben we weer een massagesalon bezocht. Lieven pedicure en ik een voetmassage. Verder hebben we nog een andere Starbucks ontdekt, waar we weer een latte hebben gedronken. Vannacht goed geslapen en vanmorgen om 9.00 naar een tempel gereden met kleine pick-up trucks. Zo meteen gaan we naar de massagesalon voor de lichaamsmassage. De andere groepsleden zijn daar gisteren geweest. Wij worden om 15.00 samen met een ander stel bij het hotel opgehaald. Om 17.00 worden we weer teruggebracht. De rest van de groep (er gaan meerdere mensen niet mee) gaan naar de jungle flight. Het is vandaag mooi weer. De afgelopen dagen heeft het vrij veel geregend.
Vanavond moeten we om 19.30 klaar staan in de lobby. We gaan met ons allen dineren. Morgen gaan we koken en 's avonds met de nachttrein naar Bangkok.

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014