Cha am beach resort - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu Cha am beach resort - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

Cha am beach resort

Door: Lieven

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

26 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren om 16:00 naar het treinstation van Chain Mai vertrokken voor de nachttrein naar Bangkok. Dit is voor ons de eerste keer dat wij gebruik maken van een nachttrein. Op basis van onze eerdere ervaringen met het slapen in een vliegtuig verwachten we niet al te veel te kunnen slapen. Toen we instapten en onze plaatsen in treinstel 7 hadden gevonden, kregen we een dinerbox aangeboden met allerlei lekkernijen (o.a. Nasi, kipkluif, chips, drinken etc..). Dit zou voldoende moeten zijn voor onze trip van ongeveer 14 uur. Na wat over en weer geouwehoer met andere groepsleden, begon de treinconducteur (beetje zwoele) de bedden op te maken. Dit was een hels karwei met al die koffers op het gangpad. Echter naar 2 uur en genietende van de aandacht waren alle bedden klaar. Boven en onder waren er bedden, deze boven waren echter een stuk kleiner en daarom besloten we samen onder te gaan slapen. Rond 22:00 gaan slapen tot ongeveer 5:15 voordat onze wake-up call was voor Bangkok. Gedurende deze periode redelijk goed kunnen slapen, beter dan verwacht. In Bangkok aangekomen, naar een hotel vertrokken voor een uitgebreid ontbijtbuffet. Dit om een goede bodem te leggen voor ons vertrek naar het Cha am beach resort. We moeten immers nog 3 uur in de bus naar onze strandbestemming.

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014