Terugreis - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Lieven en Madelon Delaere - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Lieven en Madelon

Blijf op de hoogte en volg Lieven en Madelon

28 Juli 2014 | Thailand, Cha-am

Vandaag is de laatste dag dat we verblijven in het cha-am beach resort. Om 12.00 moesten we uitschenken. We mochten gebruik maken van de kamer van de buren (een stel uit de groep)om de bagage te droppen. We kunnen dan nog even bij het zwembad liggen. Op het moment liggen we bij het zwembad. Zojuist hebben we geluncht bij het hotel. Het eten is hier erg lekker. We zijn eergisteren in het hotel gebleven en gisteren zijn we naar hua hin gegaan. Daar hebben we pasta gegeten. Ik heb natuurlijk pasta pesto gekozen. We hebben daar ook de avondmarkt bezocht. Er zitten kleine hondjes in kooien die daar ter plekke gekocht kunnen worden.echt zielig. Verder is het ook makkelijk om nachtkijkers en revolvers te kopen. Ongelooflijk.
Vanmorgen hebben we een massage gehad in het hotel. Dit keer met olie, want de Thaise massage die we laatst met de groep hebben gedaan deed wel een beetje pijn. De massages zijn aan het strand onder een rieten afdak. Vanmorgen begon het ineens keihard te regenen. Inmiddels is het weer droog, maar nog steeds benauwd en bewolkt. De zo'n brandt er toch doorheen. Het is hier heel rustig, zeker wanneer je deze plaats vergelijkt met de rest van Thailand. Sommige groepsleden hebben in dit hotel verlengt, sommige hebben verlengt in het Hilton in hua hin en de anderen gaan net als ons vanavond terug. We worden om 20.00 bij het hotel opgehaald en naar de luchthaven in Bangkok gebracht. De vlucht is rond 02.00u. Hopelijk kunnen we in het vliegtuig een beetje slapen.
Het was een mooie vakantie. We zijn weliswaar niet bruin geworden, maar hebben wel veel gezien. Vooral de excursie bij de olifanten hadden we niet willen missen.

Lieven en Madelon

Over 2 weken is het zover. Wij gaan naar Noord-Thailand waar we allerlei plekken zullen bezoeken. De river kwai, de floating market, witte tempel en nog veel meer. Kijken jullie mee naar onze foto's en dagboekverslagen? Groetjes, Lieven en Madelon

Actief sinds 29 Juni 2014